Äntligen hemma

Efter att både bussjävlen och spårvagnsjäveln var försenade så bestämde jag mig för att ringa joco så han kunde hämta mig, men det tog sååå lång tid så jag kunde lika gärna ha tagit vagnen hem, för en minut efter att vagnen kommer så kommer joco.
Och där står jag frusen och kall och försöker visa tacksamhet men nej, ingen tacksamhet om man är frusen och kall.

Har beställt kläder på HM för föööör mycket så jag hoppas verkligen att hälften sitter lite sådär så jag kan lämna tillbaka några plagg så jag inte blir pank så fort lönen kommer...

Nej kära vänner nu har lilla jag jobbat heeela dagen, frusit ihjäl väntandes på joco, så nu ni ska jag mumsa i mig en chockladkaka, det ni!

Godnatt på er alla, imorgon jobba 8-16 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0