Äntligen kan man blogga igen!

HerreGud har gått och blivit galen här hemma för att jag inte har kunnat blogga. Joco tycker att jag är dum i huvudet, att det bara är en "blogg" men icke sa nicke det är mer än det!

Jag har iallfall jobbat lör,sön,mån och tis. Efter sådana där helvetesdagar borde jag vara helt slutkörd men jag skulle kunna ställa mig och baka massa bröd och bullar o sånt!

Men nej fan gjorde två stora pizzor igår så det får räcka, kan äta en sallad eller något sedan.

image263

Mitt mästerverk. In i ugnen och sen blev den sååå god och saftig. Ett tips blanda i lite vitlökskrydda i tomatsåsen så blir det underbart gott!

image264

Kan ni tänka er att det såg ut så här för bara några dagar sedan?

Nu ska jag vila lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0