hej alla glada

Sitter på jobbet och har lite rast. Hann tyvärr inte lägga upp bilderna från våran galna kväll igår för jag kom hem runt halv ett på natten och bara la mig och sov direkt.

Satt uppe hos min granne som är min kompis syster. Och den kompisen ska gifta sig snart, så vi satt och pratade om bröllopet. Sååå roligt. Måste köpa mig en fin klänning nu i April när lönen kommer.

Imorgon och på söndag är jag ledig, så jag ska bara ta det lugnt, vara hemma med Joco och kanske träffa lite vänner. Ska väl gå och äta på kinarestaurangen nu efter jobbet med baby, det är våran grej det att äta kinamat på fredagarna då jag är ledig.

Nej nu är rasten snart slut.

Ha det så bra så länge så lägger jag upp bilderna senare ikväll, promise!

Byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0