hej hej hej

Kära läsare snart tar denna dagen slut och snart börjar en ny, alltid lika underbart.

För vissa är morgondagen bästa dagen på hela veckan för att det är FREDAG men för mig känns det som början på en ny vecka i och med att jag jobbar hela helgen: fre,lör,sön,mån. just great!

Men jag är tacksam över mitt jobb, ska inte klaga mer plus att lilla Mariam har börjat på mitt jobb så det känns lite roligare.

Idag har jag varit lite med min lilla mamma och sen åkte baby och jag och käkade på utby pizzeria.
Jag har inte ätit kebad på över ett år för att jag har äcklats av det (jag VET jag är konstig) men idag tog jag en kebabpizza och det var ganska så OK.

HM nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0