Lördag

Hej på er mina små vänner!
Igår kväll blev det riktigt lyckat måste jag ju säga. Trodde ju helt ärligt att alla skulle ligga och kräkas efter allting vi blandade, men icke sa nicke. Och jag mår bra idag, så ingen baksmälla här inte!

Höjdpunkten igår måste väl ha varit när vi alla började dansa och Persa och Tina visade hur man som kille lyckas förföra en tjej på dansgolvet. Hahaha, Persa är alltid bäst i rollen som kille.

      
Visst är dom söta de små mini vinglasen?

     Här kör vi leken galenpanna. Jag var Spiderman och kunde inte komma på det, Dzana vann, hon är bäst!

 Micki blev kär i mig, och jag vågade klappa honom. Är ju livrädd för hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0