Sol

Lite bilder från igår. Vi käkade på en uteservering och njööööt!

   
          Jag                Syrran och Emmy       Jag och syrran


Jag och baby var på Allum och handlade lite nyttiga saker, vi ska nämligen börja vara nyttiga från och med på måndag. Eller ja, jag började ju för tre dagar sedan, men baby hänger på på måndag.

Jag tycker att han ska börja idag, men då tycker han att jag inte borde äta ost om jag ska dieta, men det tycker inte jag. Man får ju äta 10% ost, visst?

Jag vet inte vad jag har gjort med texten men jag hoppas man kan läsa detta ändå.

Vad händer ikväll då? Jag har ingen aning om vad jag ska göra...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0