Strålande väder!

Varför sitta hemma när det är så underbart ute?
Skulle ha tvättat idag men tog fel på dagen och skulle tvättat igår!

Fuck fuck fuck, nya tiden jag fick är på torsdag. Stackars baby som måste byta kläder två gånger om dagen, nu får du bara byta en gång om dagen :)

Ska in till stan me min lilla mamma och syrran. Senare ska jag träffa Perso och Dzana. Vi ska till systemet och jag ska handla där FÖR FÖRSTA GÅNGEN i mitt liv! Vet inte varför jag inte handlat där innan, är ju ändå 21 nu...

Ja ja, vi får se om dom tar legg, vad tror ni?

Ikväll blir det tjejkväll igen då, medan killarna spelar xbox, hehehe, vilka killar vi har! Men hellre det än att dom är ute och knarkar och bråkat visst?

Byebye darlings, nu måste jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0