strunt

Nu är jag äntligen hemma efter en hel dag på jobbet. Det är verkligen inte kul att jobba på kvällen, men idag så gjorde det kanske inte så mycket i och med att det inte var så fint väder ute.

Skulle iväg och fika med Khanem och resten utav deras gäng men det orkade jag inte, måste ju upp så tidigt imorgon och jobba.

Har iallfall fixat underhållningen till jocos fest, en karaokemaskin!
Jag ska sjunga tills folk verkligen ber mig hålla käften, och sist vi sjung singstar så vann jag faktiskt alla, hahaha!

Tror jag ska ha på mig min nya paperbag kjol på festen om inte min volangklänning från Barcelona, vi får se.
Men jag måste verkligen börja planera nu annars kommer jag få panik på lördag när klockan är sju och folk börjar komma och jag står där halvnaken....nej dags att testa lite klänningar och kjolar nu!

ha en uuuunderbar kväll!

byebye darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0