Dessa kilon...

Nämde i tidigare inlägg att jag gick upp tre kilo i Barcelona. Tyvärr har jag inte gått ner de kilorna utan istället har jag gått upp ett kilo till! Det känns hemskt att ta på sig ett par byxor som satt bra förr och som idag satt tajt som fan. Nej måste börja träna igen, ska avsluta mitt konto på Life och börja träna på Kristinedal istället, någon mer som vill hålla sig i form med Natita?

C vill också hålla sig i form så det känns skönt att ha någon att träna med och äta nyttigt med. Nej nästa måndag ska jag börja akta mig för godsaker och Mcdonald's. Men idag kära vänner ska jag fortsätta denna kväll med lite gott:



Sen ska vi röja i min patitos (lilla anka) garderob, jag ska ta före och efter bilder. Yes!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din svikare :-(

2008-08-16 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0