Hallå bloggen!

Hemma nu, Gud vad skönt. Det var en ganska tuff dag på jobbet, vi var bara tre när man egentligen ska vara fyra. Men det gick ändå smidigt, det är bara för jag jobbar vet ni! Fick jobba med Cicci som jag trodde och vi körde vårat lilla race. Visst är det skönt att man har kollegor i alla olika åldrar så man kan fråga dom om råd? Cicci lilla är grym på att ge råd och jag suger även åt mig all kunskap hon lär ut.

Imorgon ska jag in till stan och träffa Dzana-Banana. Hur länge sedan var det jag var i stan egentligen? Sist när Irene fyllde år och det var la tre veckor sedan va? Herregud. Iallafall, vi ska äta en sen lunch och sedan ska jag och älsklingen kanske gå på bio och titta på nya Batman filmen. Vi får se, men hellre är man ju hemma och myser nu när vädret är så tråkigt.

Nej, nu ska jag ringa min Banana och terrorisera henne lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0