Halleluja moment

Kom hem för en stund sedan och min älskling hade gjort det så fint här hemma. Måste erkänna att han till och med lyckades göra det ännu finare än vad jag brukar! Och det bästa med allt var att han hade köpt både marabou (med apelsinsmak, min favorit) och muffins till mig. Vilken prins jag har hittat mig va? Mmmm, jag känner eran avundsjuka ändå hit....Hahaha

Det var faktiskt inte alls jobbigt att jobba idag. Det bara flöt på och jobbet blev ju roligare med Zorica och Mariam som jobbade med mig. Ni är riktigt knäppa! När ni tittar på bilderna här nedan så tänk att jag får se ut som hej kom och hjälp mig när jag jobbar. Ja, jag får. C tycker till och med att jag är ganska söt i mina kläder. Han är söt han med men i hans arbetskläder är han en riktig sexbomb! Hihihi....

 

Nu ska jag titta på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0