Okej sista Barcelona bilderna

     
Massage på stranden är la aldrig fel?

       
Den här dagen tog vi det bara lugnt sedan på kvällen helt utmattade efter en hel dag på stranden.

Nästa dag var vi på Camp Nou, Europas största fotbollsstadium som ägs av FC Barcelona. Tyvärr hade vi oturen att Bruce Springsteen skulle spela där den kvällen så vi fick inte gå ner på själva fotbollsplanen.

             

Sedan på kvällen hyrde vi en moppe och körde runt i hela Barcelona längs med stränderna. Mysigt men farligt!

     Ja det var jag som valde moppen med den lilla söta kossan. Ni skulle ha sett, alla som stannade bredvid oss när det blev rött ljus skrattade åt stackars Cristian. Hahaha!

    Sedan åkte vi upp med hiss till det här tornet och vi korsade Las Ramblas i en liten sak som satt fast på några linor som satt fast på två torn till. Svårt att förklara. Men scary var det iallfall. Hela saken gungade och JA jag trodde verkligen linorna skulle gå av och att jag skulle dö i Barcelona.

               

          Utgång till pacha och catwalk. Älsklingen äter våran favorit frukost Bogadillo-hamburgesa och jag äter mig fet på KFC, jag har väl sagt att jag gick upp 3 kilo på bara en vecka? Hehehehe.

Nej kära vänner nu väntar Banana på msn.

Kommentarer
Postat av: CHERRY

Jag har också varit på den där stranden när jag var i Barcelona och det konstiga huset :)

Tyckte att dom massagekvinnorna var ganska dryga som gick runt och frågade hela tiden om man ville ha massage xD

2008-12-02 @ 00:40:24
URL: http://cherylee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0