Pizzasallad!

Nu sitter jag här i min ensamhet och trycker i mig massa pizzasallad+lite rivna morötter. Har ätit två stora skålar fulla med sallad och nu är jag sugen på någonting mer....men vad? C åt ju upp heeela kanelflätan vi köpte igår och sparade ingenting till sin lilla Nati, inte ens en liten bit lämnade han kvar. Shit asså jag låter som värsta fetisen, my God vad är det med mig?

Min lilla patito ligger och sover så skönt i sängen nu stackan, han jobbade från 6-18 idag och sov ingenting inatt så jag går verkligen på tå här och gör allt försiktigt och lugnt så att han inte ska vakna. Han förtjänar verkligen att få sova i femton timmar om han vill min lilla bebis!

På torsdag blir min bästis (hihihi bästis som man sa när man var liten) tjugoett kan ni gissa vem? En ledtråd: Hon är en mamma.....

 

Ha en trevlig kväll kära läsare, imorgon jobbar Natita från 8-16 om ni ville veta det. Nu ska jag försöka hitta någonting gott i kylskåpet och sen ska jag nana bredvid min prins. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0