Saknar

Visst är det mysigt när man är ifrån varandra och skickar massa gulliga sms till varandra? Det är nog det bästa som finns när man är ifrån varandra. Saknar honom redan, det är tråkigt att vara hemma sjuk och själv och inte bli omhändertagen. Buhu, det är synd om mig!
Nej men idag känns det bättre, har inte haft någon feber och halsen börjar göra mindre ont. Det måste vara min chilenska medicin som gör underverk.

3 apelsiner, 1 citron, kokande vatten, honung och en aspirin. Jag dricker det här i två dagar och så är jag frisk sen. Underbart!

Så vad händer idag då?

Jag är hemma med pappa nu, han kom för att besöka mig och äta av min lasange och titta på fotboll. Alltid trevligt med lite manligt sällskap. Nu ska jag vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0