Trött

Ush vad trött jag är. Ångrar att jag har vänt på dygnet, nu får jag betala för det. Imorgon börjar jag antagligen 7 eller 12.30 jag vet inte ännu för jag skulle byta passet imorgon med Zorica om chefen tillåter, vi får se.

Igår hade vi det jättemysigt på Liseberg. Lyckades tyvärr inte få C på andra tankar angående Balder och Kanonen, men vet ni, jag var så nära på att få honom att åka Kanonen med mig men sedan ångrade han sig i sista sekunden. Hans ursäkter var:

- Att han kunde få en hjärtattack, han är ju faktiskt 28 år, wooow
- Att han inte har någon kontroll över åkattraktionerna.
-Men jag tror att det mest var rädslan som hindrade honom. Hahaha, jag är modigare än min kille, heeelt underbart.


Men när det gäller att köra moppar och sånt, då är jag en fegis.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0