Vad är det som händer?

Shit min moster sitter instängd hemma för att det är avspärrat utanför henne. De tror att det finns en bomb under en bil där. Vad är det som händer egentligen? En bomb i kortedala igår en kille skjuten i kortedala för någon vecka sedan, vad mer väntar? Helt sjukt, här vill man ju inte att ens barn ska växa upp. Borde ta mitt pick och pack och flytta till någon håla långt upp i Sverige!

Annars har denna dag varit lite sisådär. Har varit irriterad hela dagen pga en händelse på jobbet, men vi får hoppas på att det har lugnat ner sig imorgon. Jobbar bara sex timmar imorgon och sen ska jag försöka tvinga med mig älsklingen till stan så vi kan shoppa lite till både mig och honom.

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gulledocka gulledocka kom kom kom

Kom ska jag ge det du bad mig om

Halva mitt HJÄRTA

och Hela min RÖV

Riv mig i Röva innan Jag DÖÖÖÖR !!!!



NU blir du väl glaaaad :-) Ti amo Natita bonita

2008-08-25 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0