Äntligen





Sådär ja. Nu har vi köpt nästan alla julklapparna. Det är bara julklappen till C's brorsa som fattas och C's julklapp. Jag vet i alla fall vad jag ska köpa till C så den presenten fixar jag på måndag med Zorcia som MÅSTE följa med mig till stan. Ja Zorcia du måste (jag uttalar ditt namn Sorika här bara så att du vet). Det låter som en liten fågel eller ja namnet påminner mig om en liten liten fågel. Imorgon ska jag jobba ända fram tills på måndag. Härligt. Medan alla är lediga och panka (helgen innan lön) så ska jag slita och hålla på ush. Men det kommer väl ändå inte finnas så mycket att göra när man ändå är pank så det spelar ingen roll liksom. Hoppas ni har haft en trevlig dag. Det har jag.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch, jag har inte handlat mer än 2 !!!!! Jävla skit! Skönt att det bara är 2 kvar för dig!

2008-12-19 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0