En Tråkig Lördag

Ush vilken tråkig dag. Det känns inte alls som att det är lördag. Jag känner mig inte alls på humör heller. Det känns som att jag gör och vill för mycket just nu. Jag måste lugna ner mig. Jag jobbade iallafall idag. Det gick hyfsat bra men Gud vad jag var trött i kroppen. Fick ont i ryggen så fort jag började jobba så nu ligger jag här i soffan och vilar upp mig inför morgondagens arbete. Vad ska ni hitta på för kul idag? Just nu känner jag att jag hatar mitt jobb för att jag måste jobba dessa jävla helger och kvällar. Vill inte jobba helg fan. Jag vill ha en normalt jobb från måndag till fredag 7-15. Det skulle vara underbart. Ska titta på Stjärnor på is nu. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0