Gooodmorning!

Hej på er alla! Hur mår ni? Jag mår så bra! Jag är ju uppe så här tidigt. Det är helt otroligt. Och sov det var det minsta jag gjorde inatt men men nu är jag uppe och ska fixa iordning mig en riktigt god frukost, dricka lite kaffe, ta en cigg mmmm underbart. Idag ska jag som sagt jobba men vad gör det, jobbar ju med ZORICA min underbara lilla sak. Inatt drömde jag att en väns pojkvän var otrogen mot henne med en utav hennes vänninor härligt med drama så här tidigt på morgonkvisten. Ja ja hoppas vårdcentralen ringer upp mig snart så jag får en tid och kan få pencellin så den här jävla uvi:n försvinner snabbt.

Puss på er!

 
Camp Nou 2008

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej du vackra flicka!!

inte kuling me uvi.

Själv e ja super förkyld.....men tur e att ja e ledig idag o kan kurera mig pussiluss

2008-12-01 @ 10:48:43
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du ska dricka vatten med citron en hel dag, bara drick drick och drick vatten med citron hela tiden, tro mig det hjälper mot uvi! =) de bakterier som skapar uvi trivs inte i sur miljö, ett litet tips bara så slipper du ta penicillin =)



KRAM

2008-12-01 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0