Hemma

Nu är jag hemma kära vänner och Gud vad jag är trött. Har ju varit uppe sedan åtta idag. Men det känns härligt, jag förbereder mig inför framtida barn, hehe. Det var en stressig och fartfylld dag på jobbet  men Zorica och jag klarade det som vanligt galant. Imorgon börjar jag kvart i sju så egentligen borde jag ligga och nana nu men jag är inte det minsta trött. Vi har Reina här hos oss och vi ska ha henne några dagar framöver då C's mamma är sjuk och inte kan rasta Reina som hon gör annars.

Så här ligger hon bredvid mig på golvet och nanar så gott:


Sötishunden, C gav henne riktig mat vilket vi absolut inte får göra pga hennes tänder men men bebisen kunde inte säga nej när lilla tjockisen "grät" efter kyckling. Och maten den försvann snabbt ner i magen.

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, läsa lite nyheter på Aftonbladet och kolla in min Facebook. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åhhh va sött......

Jag men ja älskar verkligen min jobbgrupp.

Alla e mer eller mindre amansvetsade o vi trivs ju alla kan inte ha bra dagar men oftast hav vi de.

Puss min stjärna så ses vi imorrn me MYCKET skratt!!!!

Puss snuttan

2008-12-02 @ 22:32:59
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0