Inte alls kul

Fan det är inte alls kul att vara sjuk. Har varit instängd här hemma i två dagar nu. Jag har rökt en cigg idag som inte alls smakade gott utan det var väl den här dumma vanan att "bara" röka. Borde ju egentligen passa på att sluta röka men nej jag vill inte. Jag är världens dummaste jag vet. Imorgon ska jag iallafall åka iväg och jobba och hoppas på att jag klarar av att jobba. Men det klarar jag nog, jobbar ju ändå med Zorcia och om det är någonting hon är känd för så är det ju hur effektivt hon kan jobba.

Igår var C världens bästa som gick iväg och handlade choklad, godis, apelsin och citron (till min chilenska medicin) och gurka. Det bästa var nog detta med gurkan för jag hade sagt igår på morgonen att jag ville ha mackor med ost och gurka till frukost men då fanns det ingen gurka kvar. Men igår kväll när han kom hem med gurkan gjorde jag mig en smarrig smörgås med ost och smörgås. Hur kan någonting så enkelt vara så otroligt gott? Ja det kan man fråga sig... Och gurka tänker ni det är la inget att hurra för? Men jo, bara det att han kom ihåg att jag ville ha gurka till mina mackor gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig min älskade vän!

2008-12-06 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0