Jag får vara mig själv

Läste precis i Tess blogg att hon tyckte att det var så härligt att blogga för att man kunde blogga om precis vad man ville. Och hon har så rätt va. Det är ju våra bloggar och vi får skriva om vad vi vill, när vi vill och hur vi vill.

Ni som inte tycker om min blogg behöver ju inte besöka den. Tycker ni att den är tråkig och ointressant så klicka vidare in på någon annans blogg. Men ni som tycker min blogg fortsätt besöka den! Bloggen för min del har blivit min och mina vänners "träffpunkt" nu för tiden när jag har jobbat så mycket och haft så mycket annat att tänka på. Vi har ju alla tyvärr våra egna liv nu så om jag inte pratat med Emelie på ett tag så tittar jag bara in i hennes blogg och ser att allt är lugnt osv. Tyvärr så hinner man ju inte heller prata i telefon så länge (ja vi har fullt upp båda två) så genom bloggen kan jag få reda på vad hon gör om dagarna och hur Evi mår. Det är underbart det här med bloggar. Och det är underbart att få vara sig själv och skriva precis vad man vill. Och mina vänner och alla ni nyfikna kan ju alltid klicka in sig här och se efter vad lilla jag har för mig...



Ja jag tror nog det var allt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag de e ju så jävla sant vill man så kan man....

Passar de inte så piss off then.

Love you my baby.. see ya soon!!

Men din blogg RULES honey bunch

2008-12-09 @ 22:06:32
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0