På jobbet...

Hej på er. Hur mår ni? Jag mår helt OK. Även fast jag hade ännu en sömnlös natt så mår jag relativt bra. Gud har gett mig nya krafter och styrka. Har jobbat sedan sju på morgonen idag och fick jobba med lilla Mariam. Idag var det inte jag som var den gamla tråkiga negativa, nope det var Mariam det. Och tålamod var även det minsta hon hade idag. He he he. Men det var ju tur det att jag var den positiva och glada idag. Slutar fyra idag men jag ska försöka gå en timma tidigare, våran samordnare skulle titta om det fanns personal så jag kunde gå. Vi får hoppas på det bästa. Jag tror inte att jag kan sitta kvar här mer har så fruktansvärt ont i min rygg...jaja vi hörs senare.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Vill du ha chansen att vinna julklappar till ett värde av flera hundra kronor? Kika in hos mig för att vara med i tävlingen!

2008-12-22 @ 11:46:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0