Pamparampampam!




Nu har jag bestämt mig. Ska sluta vara så negativ. Fyfan på dig Natalie! Om ni är trötta på mig så tänk er hur trött JAG  är på mig själv som tvingas vara med mig varje dag. Hahaha. Nej fan skämt åsido. Detta har gått för långt. Imorgon börjar jag mitt nya liv som en positiv Natalie. Jag har ingenting att vara negativ för egentligen. Det är inte så att jag är arbetslös eller nått. Nej fan ska vara glad för det livet jag har. Nu till annat. C blev farbror idag. Det blev en jätte jätte söt liten pojke. Jag längtar efter att få hålla den söta lilla saken och lukta på honom. En liten bebis. Så sött. Imorgon ska det städas här hemma för det ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Hur kan två vuxna människor stöka ner så mycket egentligen? Och vi har inte ens barn som springer ner och stökar! Men städningen fixar jag på minst två timmar och så får jag motion på köpet också. Behöver det nu känner jag, man börjar ju liksom väga lite för mycket. Men det gör inte heller något, det är bara att börja träna.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte möta mig efter jag ahr slutat jobbet och följa med mig hem, så får du skinksmörgås ;-) DU får ta med dig hem till C också =) Puss

2008-12-18 @ 07:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0