Vet inte

Ush ush. Ursäkta för den totalt katastrofala uppdateringen här på bloggen. Har inte haft ork eller lust för att ens sätta mig framför datorn och börja skriva om allt skoj som händer runt omkring mig. För som sagt jag har ju ett liv bakom bloggen också som inte alltid är "och alla levde lyckliga i alla sina dagar". Jag önskar att det hade kunnat vara så men nej. Här går vi runt i livet och väntar på att nästa stora "grej" ska hända. Man åker på massa smällar, reser på sig och väntar på nästa trevliga smäll. Men vad fan ska man göra. Livet är så här bara. Alla har sina upp och nedgångar. Jag tycker synd om min lilla kusin Miki som är fyra år. Just nu går hon runt lycklig och sjunger, om hon bara visste vad som väntar henne om ska vi säga tio år. Ett krossat hjärta efter det andra, massa krav, massa plugg, massa dåliga vänner. Nej ush vad jag är negativ. Livet är fint. Det har givit mig så otroligt mycket. En underbar familj, underbara vänner och en underbar man. Livet har givit mig två ben, två armar, två ögon (som jag oftast får fina komplimanger för) två öron och ett stort hjärta. Nej fan jag ska inte klaga mer och göra eran dag ännu mer grå än vad den redan är. Lev och var lyckliga för att ni är friska!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jösses! VA vaknade du på för sida idag??? Ska vi ses i veckan mamacita?? te amo

2008-12-16 @ 19:43:08
Postat av: Miri

haha Emmy tänk att e sån på jobbet oxå (ibland då) hahaha

2008-12-17 @ 22:14:38
Postat av: Emelie

Jag lider med dig min lilla Määäriam

2008-12-18 @ 07:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0