Vi bröt mot reglerna



C och jag tog bilen och åkte iväg för att utforska Sthlm lite mer. Vi hamna på Södermalm och Gamla stan. Mycket vackert måste jag säga. Vi bröt mot lite trafikregler här och där men vad gör det, vi var ju liksom vilse ett tag där! Måste ta tillbaka det om att Sthlm inte är min stad, det finns måna fina och mysiga gator häromkring. Det var bara det att C inte hade tagit dit mig ännu. Vi åkte förbi kungens slott och där utanför var vakterna lika stela som man ser de på bilderna. Ha ha ha de var roliga jag och C skrattade ihjäl oss när vi såg de. Idag har vi även varit på Kista Gallerian och shoppat lite småsaker inför nyår. C klippte sig också och vi solade lite så nu är vi bruna och fina. Nu måste jag umgås lite. Hörs imorgon.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0