Vilken natt



Jag hade världens jobbigaste natt igår. Jag kunde inte sova! Det var så otroligt jobbigt. Jag gick upp för att jag har hört att man inte ska ligga kvar i sängen om man inte kan sova men nej fan det hjälpte inte. Jag var ju trött så jag gick och la mig igen. Visst är det hemskt när man inte kan sova och man bara ligger där i sängen och tänker på massa skit? Till slut orkade jag inte mer så jag började räkna ner från 100, 99, 98, 97 MEN så tappa jag bort mig och började tänka på annat. Åhh. Jobbigt var det. Men men ny dag nya tag. C ringde mig runt nio och väckte mig för vi båda tycker att jag sover för länge men nej det hjälpte inte. Jag somande om igen och nu är jag uppe och ska INTE lägga mig igen. Idag ska baby få korvstroganoff innan jag sticker iväg och jobbar men innan det ska jag bara läsa lite nyheter på aftonbladet. Ha det så bra.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår dig min lilla vän! Jag ahr haft så varje och då menar jag verkligen VARJE natt i en hel MÅNAD!! katastrof! Love you

2008-12-19 @ 19:55:57
Postat av: cissi

hej!

Jag hörde något riktigt bra som du kan testa, istället för att räkna ner 100, 99, 98 ska man dra av 3. dvs 100, 97, 94... osv. Det blir mycket mer krångligt och man måste koncentrera sig: varpå man somnar. Jag har inte testat för jag sover bra just nu, men det låter ju logiskt!

God jul på dig:)

2008-12-20 @ 23:25:45
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: nati

tack cicci ska tänka på det inatt när jag INTE kommer kunna sova igen :( god jul på dig med. kom och jobba hos oss! saknar dig ju!

2008-12-20 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0