båda är nöjda

Som sagt så skulle jag ju göra lasange och det gjorde jag. Det blev väldigt gott, baby har aldrig någonsin sagt: mmmmmm vad gott, mmm, jättegott! Så ja den blev god men ni skulle ha sett hur den såg ut, såg i alla fall inte ut som lasange. Ja ja bara baby och mamma blev nöjda. Nu ligger dom och vilar båda två, mamma här på soffan bredvid mig och baby inne på rummet. Va lycklig jag känner mig, två av dom jag älskar mest ligger nöjda och mätta och vilar.

Imorgon börjar jag jobba 6:45 och det är inte roligt ska jag säga. Bussarna går så konstigt så jag är på jobbet redan vid 6:20. Aja vad ska man göra, måste jobba tills jag vet vad jag ska göra med mitt liv. Det låster så hemskt, vet inte vad jag ska göra med mitt liv, ush.

Finns föressten en tävling på scorett.se
Man kan vinna ett par skor, vilka ni vill :)

Och om ni går med i dinskos klubb på www.dinsko.se så får ni 20% rabatt om ni går med innan 9 mars!

byebye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0