bloggar från jobbet...

hej kära vänner! Hoppas alla mår bra och är pigga den här hääärliga måndagsmorgonen :D. Jag själv har varit uppe sedan fem på morgonen och jag är fortfarande pigg.

Min gravida vän hade något möte idag på sjukhuset om hur dom ska göra med hennes förlossning, nu har hon nog gått 11 dagar övert tiden tror jag? Stackan...jag håller tummarna för dig iallfall, hoppas att det går som du vill.

På onsdag ska jag ha en liten återträff med två vänner jag inte träffat på länge. Det ska verkligen bli kul. Vet inte vad jag ska bjuda på för mat bara. Den ena är muslim och den andra tycker bara om mcdonald's mat. Sen ska ju joco också äta så då måste jag göra så att alla tre är nöjda, åh! Vet inte ens om jag hinner laga mat, har bokat upp en dubbel lektion med körskolan, baby kan väl alltid beställa en pizza isåfall.

Det är mycket som händer nu. Tiderna ändras och jag håller med dom som säger att det var bättre förr. Jag önskar att jag en dag vaknade och visste exakt vad jag ville jobba med. Jag önskar också att relationen med tre personer jag älskar var som den var förr. Jag önskar att mycket var ogjort och jag önskar att jag var 10-11 år igen och kunde springa på min gård utan bekymmer. Ja det är mycket man önskar...

Byebye darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0