Californication

hej kära vänner.
Har precis tittat färdigt på 3 avsnitt av Californication. En vän på jobbet rekomenderade den och nu gör jag detsamma. Den är jättebra verkligen, man verkligen fastnar så som Gossip girl. Den kom ut  2007 men jag vet inte om den har sänts på TV här i Sverige. Maybe baby.

Nu har jag äntligen fixat mina växter, bytte jord och tvättade dom. Har bara min största växt kvar men det gör jag nog imon nu är jag för trött. Baby är med sina vänner och spelar cs på nått internetcafe, (nemen oj nu e han hemma igen :)) och så ska han gå igen :( spela fotboll...aja jag orkar inte göra nått så jag ska ligga i min säng och se fram emot morgondagen då jag kan få sova efter jobbet.

Byebye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0