Festival de la cancion de viña del mar

Yes snart börjar den omtalade festivalen i Chile. Onsdagen den 20:e Februari börjar den och jag skulle sååå gärna vilja vara där. Det festas i flera dagar och man träffar så mycket nytt folk, inte bara chilenare utan massa folk från utlandet som är där på semester. När jag var där sist så träffade jag faktiskt på massa svenskar. Det var faktiskt roligt att träffa svenskar i mitt land det kändes som att man var i Sverige igen. Chile är faktiskt ett väldigt vackert land och det är billigt också. Det är nog därför det är så många svenskar som åker dit. Det är ju inte billigt med flygbiljetten men har man pengar ska man definitiv besöka Chile. Speciellt Valparaiso (min stad) och Viña del mar. Bland annat kommer Nelly Furtado, Chayanne, Calle 13 och Wisin och Yandel uppträda. Fan fan fan att jag inte är där....


                                                                                              Calle 13


Chayanne



Tänk om Timbaland skulle dyka upp när Nelly Furtado uppträder, fan fan fan.


här är en bra låt av Chayanne   http://www.youtube.com/watch?v=vjxMSpKtIVE&feature=related


här är en av Calle 13 populäraste låt http://www.youtube.com/watch?v=JLHuDDdo-90







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0