fetma

sitter i vardagsrummet och tittar på kanal 3 som handlar om feta amerikaner som väger nära 500 kg. Det är helt SJUKT. Hur kan man bli så stor. Varför? Det är så synd om dom. Jag lider med dom. En man är så fet att han fått någon sort "sullnad" i benet så det vänstra benet är helt enormt. Herregud säger jag bara. Och jag satt och åt en snickers-glass när jag satte mig framför tvn och började titta på programmet. Tro ni inte jag ville slänga bort glassen? Hahaha. men jag gjorde det inte, hehehe. Den var för god för att slängas bort. Men visst kan man känna sig enorm ibland när man jämför sig med dom heta supermodellerna. Äh, jag tänker inte så mycket på det. Vet att de flesta killarna tycker om kurviga tjejer och det gör min joco med. Magen skulle ju gärna få försvinna, men men, man ska tänka att det är vinter, man lägger på sig lite då, visst?

Nu har i huvudet på Gynning börjat så ska titta på det.

Bye bye baby

Kommentarer
Postat av: marie

det e ju skillnad på att vara kurvig och vara fet och väga 500 kg. Jag är inte smal alls - men jag skulle aldrig låta det komma till 500 kg - helt ärligt fattar jag inte ens hur det går till =/
Njut du av din snickersglass - det skulle jag med göra =)

2008-02-05 @ 21:10:02
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: natalie

jo det är klart det är verkligen en stor skillnad. Men ibland kan man faktikst känna sig jätte stor speciellt innan mensen (mitt fall idag) Tro mig jag njöt verkligen :)

2008-02-05 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0