Gangsterungar

Hahaha, nyss när jag var på väg hem så fanns det typ 5-6 ungar som typ var högst 11 år gamla med hängbyxor, kepsar och sådana där band runt huvudet. Dom började skrika: akta er för kontrollanterna!
Dom varnade alla och hoppade av vagnen, jag menar går inte dessa barn i skolan där man faktiskt får ett spårvagnskort? Många hoppade iallfall av så dom lyckades ju rädda många. Men sen så hörde jag hur en kvinna med kraftig svensk brytning förklarde varför hon inte hade kupong. "ja eskule ekopa men ja han intee, se do inte myke fulk?" Hur som helst det KAN hända intressanta saker på vagnen.

Dagen på jobbet var iallfall bra. Fick jobba med min favorit Emma och vi hade hur kul som helst. Kommer sakna dig när du slutar, lilla emma sperma, hahaha.

Imon har jobbet skickat mig och några till på utbildning, ush det är verkligen tråkigt. Från nio till fem ska vi vara där och jag förbereder mig för en väldigt lång dag.

Nu ska jag kila iväg och övningsköra

bye bye darling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0