God natt

Nu ska lilla jag hoppa in i min säng bredvid baby. Har borstat tänderna, gått på toa och nu ska jag byta om till min pyjamas joco hatar. Pyjamasen är långärmad av silke, röd och med nallar på. I love it. Fick den av mamma för kanske fem år sen, om inte mer. Den har faktiskt hållt sig bra :).
Joco ber mig värma lite varm mjölk till han så det ska jag göra och sen ska vi nana.
Imon ska jag jobba 14:00-21:00, det blir en lång dag men med ett underbart gäng arbetskamrater.

Har föressten glömt det med det är glamouröst att vara generös grejen från Glamour tidningen så here it comes.
Idag har jag gjort tre bra grejer:

1. Nu ska jag värma mjölk till baby :)
2. Planterade om en växt
3. Körde miljövänligt ;)

Sov gott allihoppa!

Bye bye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0