godmorgon

igår efter att jag hade skrivit somnade jag direkt. Jag har sovit så skönt men lite för mycket, tolv timmar nästan. Jag vaknade i och för sig runt åtta av att jag drömmde att min gravida vän hade fött UTAN att säga något till mig. Istället fick jag reda på det när vi var på samma fest och hon hade ingen mage kvar! Och då frågade jag henne vart är din mage? Och hon hade glömt bort att hon ens hade fött ett barn, lite väl sjuk dröm, Jag har ALLTID sjuka drömmar.

Ja, vad häner hos alla idag då? Jag ska ligga kvar lite till i sängen sen ska jag duscha käka lite och gå och köra med trafikskolan. Sen ska jag hem och försöka göra kalopps, det är så gott. Vi får se hur det går.

Bye bye baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0