hejsan

Nu har vi ätit färdigt och mamman min diskar åt mig (bästaste som finns när hon är här är att slippa få diska).
Jag ligger självklart i min säng och baby sitter och spelar cs som vanligt det med ;). Jag är så glad över att få vara ledig imorgon, verkligen glad. Man är helt dödstrött efter att man har jobbat tre dagar i rad inom vården MED dementa.
Det är ett riktigt svårt och dåligt betalt jobb. Min arbetskamrat berättade att det tårades i ögonen på henne härom kvällen för hon var så trött. Dementa är krävande både fysiskt och psykiskt. Jag måste verkligen byta jobb. Jag älskar mina pensionärer men ibland kan det bli för jobbigt. Som tur är har jag underbara arbetskamrater (som inte vill vara med på kort) och jag tror inte många har det så bra som vi har det.
Imon ska jag bara ta det lugnt och nu ska jag kolla färdigt på Californication som är sååå bra! TRE veckor kvar till min födelsedag och FEM veckor kvar till BARCELONAAA :D:D:D

byebye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0