hellooo

Min dag har verkligen flugit förbi idag, vi åkte runt från halv två till sex tror jag och jag hittade ingenting men baby köpte sig TRE par jeans. Jag kan inte förstå att man kan hitta tre par jeans på samma dag. För mig tar det flera månader att hitta ett par jeans. Sist hade det nog gått tre fyra månader innan jag hittade det "perfekta" paret som ändå inte sitter så perfekt. Antingen är dom för tajta på magen eller rumpan eller så ser man tjock ut. Jag hittade i alla fall det här halsbandet som var rea på rea, det kostade mig 12,38 kronor! Hahaha vilket kap! Passar fint ihop med mina bamboo-örhängen från http://www.cocoo.se/

image49

Bye bye darling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0