jag älskar henne redan...

image58

Vilka underbara två dagar jag har haft. Evelina har kommit till världen och jag älskar henne redan. Hittade en jätte söt klänning på HM med skorna till och så köpte jag strumpebyxor. Vet inte om det syns så bra på bilden:

image59

Det var grym rea i stan. Speciellt på Monki men jag kom la nog försent. Allt fint var borta. Men syrran hittade tre snygga tröjor. Det blev ingen matlagning för ensamma själar idag. Mamma (som jag tänkte bjuda hit) hade sällskap så jag orkade inte heller laga mat så baby och jag åkte till våran favorit kina restaurang och käkade där. Vi åt vårrullar till förätt, dom var la sådär. Men sen kom den underbara maten. Friterade räkor, biff med bambuskott och jag tog en entrecot med pommes, mmmmm, det var underbart! Fick en parfym och en annurlunda ros i en vas med hjärtan av baby, det var ju inte väntat måste jag säga. Nu ska vi titta på We own the night och äta glassen Rocky Road. Så lovely!

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0