Lördag morgon....

Godmorgon! Har precis kommit hem till baby's föräldrar, dom håller på att byta tapeter i ett rum så jag sitter i vardagsrummet och njuter av denna vackra lördagsmorgon. Igår var vi på fest och det var verkligen en lyckad kväll. Bra musik, bra folk och mycket dans. Ni ska se hur min garderob ser ut efter igår, hahaha. Så är det när man inte vet vad man ska ha på sig, alla kläder ligger huller om buller.

En kille jag satt bredvid på festen presenterade sig som baby's kusin. Han skulle fylla sjutton och jag kunde inte sluta tänka på att han bara var 9 år när jag och baby blev tillsammans. Under all tiden vi har varit tillsammans har den har stiliga kille gått från en liten pojke till en stilig och snygg tonåring. För oss har liksom tiden stått stilla medans jocos alla kusiner som jag sett som småbarn blivit stora, snygga killar. Dom har ju till och med tjejer och grejer. Fyfan va tiden flyger iväg. Jag får faktiskt en ångestkänsla när jag tänker på att jag är 30 om 9 år. Nio år kommer bara flyga förbi och jag kommer inte fatta någonting. Hoppas bara jag har barn tills dess och ett jobb jag trivs med. För jag har lovat mig själv och en tjej på jobbet att jag INTE blir kvar på jobbet. Efter sommarn är det bye bye darling!

image48 
Glada natalie, glada tina, glada marijana :D  (bild från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0