snart snart snart!

Snart landar pappa på landevetter! Jag har ju faktiskt saknat han lite grann, hoppas han har med sig massa gott. Men inte för mycket, måste börja dra ner på allt gott nu, nu är vintern och chokladätandet över, nu ska det tränas, promeneras och så måste jag dra ner på mitt småätande på jobbet. Det är ju jobbigt att hålla sig från att äta när pensionärerna äter massa gott! Men det är väl det som är det sköna med att vara gammal då FÅR man faktiskt äta vad man vill :)

Fick tårta både hemma och på jobbet, så nu sitter byxorna så tajt så det känns som att man gått upp 2 kilo. En tjej jag inte träffat på länge ska komma till mig på lördag när jag ska fira min födelsedag. Jag är så glad, det känns verkligen som att det kommer att bli riktigt lyckat på lördag, alla jag älskar ska vara där!

Fick min andra present av min svärmor ocskå, massa fina kastruller och en stekpanna. Dom är så snygga och stilrena och passar verkligen in i mitt kök, och dom kommer VERKLIGEN komma till användning, ska slänga allt gammalt.

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0