Äntligen!

Nu har jag skaffat mig en egen liten blogg. Efter flera månaders läsning av andra bloggar har jag bestämt mig!
Natitas har äntligen skapats. Här kommer jag skriva personliga saker om allt som har att göra med mig och mitt liv. Trevlig läsning önskar jag er alla!

Sara som jag ska ut med idag är en och enhalvtimma försenad, typiskt sara...
Har börjat dricka lite själv och det borde jag inte ha gjort för att jag brände två brödskivor svarta och röken bara forsade ut från ugnen, nice med tanke på att jag redan har på mig kläderna jag ska ut med idag, aja, lite parfym och spray i håret döljer väl lukten...

Idag är det första gången jag går ut på snart ett halvår, vet inte varför. Mina vänner kallar mig för mormor, men jag har inte känt för att gå ut och dansa, har bara velat vara hemma och sova och titta på film.
Men idag ska jag dansa loss. Jag tror att jag har glömt av hur man dansar faktiskt, så jag har stått och övat framför spegeln lite, hur dumt låter inte det? Men att gå från en partyprinsessa till en tråkig prinsessa och sen tillbaka till en partyprinsessa är ganska svårt...
Nu kommer jag inte känna igen en enda låt när jag står och dansar, jag som älskar att sjunga till låtarna när jag dansar, hahaha!
Nej nu måste jag bättra på mitt smink och ringa och skälla lite på Sara som är en timma och 36 minuter försenad, typiskt Sara...

Byebye BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0