GLAMOUR

Har legat och läst i nya glamour nummret som jag fick hem i min brevlåda häromdagen. Och jag måste bara skriva ner lite saker det stod i tidningen.
Dom har nämligen börjat med något nytt som heter:
Det är glamouröst att vara generös.
Och jag tycker att det är sååå bra så dom har övertygat mig om tre grejer jag ska göra varje dag (står i tidningen)

-Ge dig själv ett break. Sänk kraven på dig själv.
-Jämför dig inte med andra. Fokusera inte på vad andra har gjort bättre än du själv.
-Ge dig själv en klapp på axeln. Skriv ner tre saker du gjorde som var bra, varje dag.

Jag har iallfall gjort tre bra saker idag, köpte mig ett par snygga skor, köpte en fin mysdräkt till bebisen vi hälsade på och städade hela lägenheten ;)

Mer får ni läsa om i tidningen, jag rekomenderar den ;)

image12


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid kul med nya tidningar! Kanske får ta och köpa den då! :)

2008-01-27 @ 23:38:28
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0