hemma igen

nu är lilla jag hemma igen. Vi åt massa gott, sarma, soppa o sånt gottit och den underbara tårtan med banan, mmm, gotttt! Suzi mesen gjorde en drink till mig med jätte mycket vodka, men jag kom på henne och hällde ut halva och la in mer redbull. Imon ska jag tvätta kl 11:00 och så ska vi gå till en av josips mostrar och äta resterna från idag :)

image26

ser förvånad ut för suzi sa att jag gjorde "serbiska" tecknet tri prsti och jag håller inte på med sånt, skiter i alla sådana tecken det är ju patriotiska tecken

image27

Peace tecknet passar mig bättre...

image28
En bild utan tecken :)

Nu ska lilla jag sova men kära vänner glöm inte FASHION AGAINST AIDS IMON! 10:00 börjar det på www.hm.com om ni är intresserade :D

BYE BYE BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0