Irriterad!

Lyckas inte lägga in videon till bloggen. Men här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=C1KJvucHa4w

Har kämpat mig i en timma nästan men lyckas inte, och så fanns det inget ljud på inspelningen heller så det måste jag också fixa. Åh, jag hatar när det inte går som jag vill!

Idag har jag iallfall bara tagit det lugnt, mamma har varit här så vi har lagat mat ihop och josip har bara spelat cs hela dagen, nu är han på fotbollsträning så du får man passa på att få sätta sig vid datan. För börjar han spela cs så slutar han inte tills han får huvudvärk!

Vi ska på 30+ kalas idag så vi var och köpte en fin bukett med blommor. Jättefina verkligen, så hittade jag små blommor jag blev så kär i så jag var tvungen att köpa dom!

image23


Dom ser lite stora ut men den är verkligen mini :) Vet egentligen inte hur man tar hand om växter men jag älskar dom! Speciellt sådana med massa blad :)

Så nu ska jag och mamma dricka lite kaffe och sen ska jag fixa ordning mig för 30+ års kalaset :)

Mammas speciella kaffe med masssssa grädde :)

image24

BYEBYE BABY

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahha GUD
ni ser ut som dansande kurder på la couple .) hahhahahahah roligt :) Vilka fina blommor du har köpt :)

2008-01-31 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0