Karaoke

Har suttit heeela dagen vid datan och försökt ladda ner nått karaoke program som man kan skapa låtarna i med text och allt och sedan bränna dom.
Men jag har INTE lyckats, datan har bara krånglat så jag avinstallerade karaokeprogrammet och får vänta på pappa som kommer med färska reggaetonlåtar i karaokeformat. Han kommer ju snart mindre än en månad kvar...
Hoppas han tar med sig massa gott från chile som chokladasken VICIO...mmm, den är ju en last som sagt man kan inte sluta äta den... 

image5
Jag väntar forfarande spänt på att min vän här uppe med den stora magen ska föda.
När hon inte svarar är jag rädd att hon redan har fött och när hon ringer blir jag lättat över att hon inte fött ännu.
Jag måste ju bara vara där!
Vi alla längtar efter dig lilla/stora bebisen. För detta ni kommer bli en jättebebis, vännen min är så stor så det är synd om henne. Hon vill bara få ut bebisen och det vill vi med. Kom ut då bebisen så jag kan leka med dig och älska dig, fast det gör jag ju redan...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha du är så söt :) Love you

2008-01-28 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0