Mätt som en plätt!

Hej kära vänner.
Har precis ätit färdigt. Jag och baby gjorde pastasallad med kyckling. Det blev så gott!
Först skulle vi vara nyttiga men sen la vi i både creamfresh och majonäs, hahaha!

Jag har jobbat från 8-16 idag, har varit en hel soft dag. Så är det när man jobbar med bra effektiva människor. Jag verkligen älskar mina arbetskamrater, finns inte bättre kan ja lova er. Inga konflikter, bara ärlighet rakt igenom. Visst har vi ungdomar våra små hemligheter, men det är så fånigt så :)

Vi är ett helt underbart gäng med kvinnor, bara kvinnor. Så man kan ju tänka sig att vi borde ha otroligt många konflikter och så, men nej allt är raka puckar. Så underbart, kommer sakna alla så mycket när jag väl slutar.
Så här fåniga var jag och Emma idag iallfall :)

image13

image14

Vi hittade ett par gamla glasögon i våran "glasögon låda" (ja ni förstår så rediga är vi att vi t.o.m har en "glasögonlåda"säg mig vilket annat äldreboende som har det?) och jag var bara tvungen att ta några bilder. Och så här blev dom! :) Vi har roligt på jobbet det ska jag inte glömma när jag säger att jag har ett skitjobb med dålig lön och så, nej ni mina underbara arbetskamrater hindrar mig från att sluta på ett litet tag iallfall...

Nu ska det diskas kastruller, stekpannor, bestick och matlådor ;)

BYEBYE BABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0