Rea...

Hittade dessa snygga skor på readinsko i Allum.
Kostade 680kr innan, fick dom för 350kr, detta kallar jag ett riktigt kap, med tanke på att jag hade spanat in dom innan och pötsligt var dom på rea! Wohooo.
Jag visste ju inte ens att det fanns rea överallt. Snacka om att vara efter, jobbar så mycket att jag knappt orkar åka hem från jobbet. Och när man väl är hemma vill man bara gosa med baby...

image10

Fick oxå hem den här snygga kjolen från HM i fredags.

image11
Köpte den på www.hm.com.
Den är mycket snyggare i verkligheten och sååå snygg på med en vit t-shirt och mina snygga pumps jag köpte när jag var på Ullared.
Så på nästa fest vet man vad man ska ha på sig ;).

BYEBYE BABY!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0