Vilken kväll!

God morgon!
Vaknade för tio minuter sedan och vi (baby och jag) har redan beställt hem skräpmat, hahaha.

 
Ja som sagt hade man inte varit ute på flera månader så hamnar man på detta stället INFERNO.
Det var så tråkigt så det är inte sant, musiken var bra, den ska vi inte klaga på, rnb på övervåningen och latino på nedervåningen.
Men asså FOLKET! Fulla som fan, sånna allan ballan idioter från biskop som trodde dom ägde stället, fula små nerknarkade idioter var dom.
Hade lust att slå ner varenda en, fick bilder i huvudet om hur jag slog ner dom. (jag har aldrig slagits med någon)
Men endå ville jag slå ihjäl dom här idioterna.
Nej, dit går man inte igen.

Nu ska jag vara hemma i sex månader igen innan jag hamnar på ett skitställe igen, nice!
Nej men allvarligt så finns det inga bra ställen man kan gå på när man är 20, för på dom ställerna finns dom där 18åringarna som inte kan behärska sitt drickande.

Sällskapet var iallfall underbart. Syrran min, sara, emmy och susanna sprang lite här och där :) tack för igår tjejer :)

image1

image2image3

SARA! Du var sååå het igår ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker iallafall att du var jätte heeet :)

2008-01-28 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0