Vilken underbar söndag...

hej kära vänner.
Har precis kommit hem från ett par vänner till mig och baby som har fått en liten flicka.
Magdalena ska sötnosen heta. Hon är så fin och söt. När man ser sånna där söta bebisar som inte gråter och skriker har man lust att skaffa sig små egna Shreks, men dom skulle la vara lika mammiga och bortskämda som Josip är.
Men med våra drag och baby's underbara ögon skulle vi nog göra några snygga Shreks.
En sån här kanske man kunde få om man fick barn med baby (shrek)

image7

Ja min lilla älskling har kallats Shrek sedan filmen kom ut, så nu är vi Shrek och Fiona.
Inte för att jag liknar Fiona (kanske när hon är en prinsessa :P) men endå. Och Josip liknar ju inte Shrek någonstans. Enda likheten dom har är att båda har ett hjärta av guld. Älskar dig min lilla Shrek.

Så här kommer vi nog se ut en dag. Hela Shrekfamiljen :)
image8

Nu ska jag diska lite.

BYEBYEBABY!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahhahahahhaa jag dööööööör :) Det är verkligen du o Joco i framtiden :) HELT underbart hahahhahahahha

2008-01-28 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0