Barcelona

                         

Det här var andra dagen och vi bestämde oss för att promenera till stranden. Det var en svettig och lång promenad måste jag säga och runt tre tiden kom vi äntligen fram. Barcelona har fyra-fem stränder och den vi kom till hette Barceloneta (tror jag). Där var vi iallfall ett tag (utan solskydd!) och sedan gick vi vidare och satte oss och åt nära stranden. Vi både var sugna på lax och lax fick vi men Gud det var den värsta laxen jag någonsin ätit plus att de bara serverade den med pommesfrites, pommes  frites serverades till ALLT! Jag ville ha ris eller potatis men icke sa nicke det fanns bara pommes frites. Ush.

Ikväll ska vi fira mammas och vannes födelsedag i och med att vi var i spanien när de fyllde år. Syrran blev 25 och mamma blev 43? Iallafall, grattis i efterskott till er båda, älskar er. Det bästa med den här dagen är väl att Emmy och Evelina också ska med. Jag längtar efter att få hålla min lilla prinsessa. Nej, nu ska jag duscha.

Mer bilder imorgon, orkar inte lägga upp alla på en gång, så jag lägger upp dom dag för dag.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Who is this guy? Och den där fisken såg inte god ut.... ush!!! hehehe!!

2008-07-25 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0